Electronic Arts – Előtérben a virtuális valóság

andrew_wilson_es_a_vr

Andrew Wilson, az EA CEO-ja elmondta a véleményét a VR technológiáról, az éppen futó SXSW Gaming rendezvényen.

Kezdenek felgyorsulni az események a Virtual Reality körül. A nagy játékipari cégek, akárcsak a mozgással irányítható játékok divatja előtt, most is mozgósítják a pénzügyi tartalékaikat, hogy ne ők legyenek az utolsók, akik beszállnak a VR üzletbe. Az EA sem gondolkodik másként, így ők sem szeretnének kimaradni a buliból.

” A játékok fejlesztésénél a technológia kezdd a háttérbe szorulni és inkább az lesz a lényegesebb, hogy hogyan tudsz kapcsolatba lépni vele és irányítani. ” – mondta Wilson.”  A konzolos, PC-s és mobil játékokhoz kapcsolódna be negyedikként a VR lehetősége, ami mögött hatalmas lehetőség van, ami még egyenlőre kiaknázatlan.” Továbbá Wilson saját csapatát is arra sarkalja, hogy az új technológiát kihasználó funkciókkal színesítsék a jövőben megjelenő címeiket.

Az Oculust Rift és a 2014-es GDC-n bemutatásra kerülő Sony VR headsete valósággá teszi az eddig csak képernyőn látott virtuális világokat. Ráadásként sorra jelentik be a VR-re optimalizált játékok listáját.

oculus-rift-omni-treadmill-mars-nasa

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply