Darkness Games Studio – Hajrá Magyarok!

1235272_177580862424054_986257458_n

A magyar stúdió minden támogatást elfogad, hiszen saját játékot akarnak készíteni.

Az Infestation: Survivor Stories c. játék, HunZ nevet viselő szerverének alkotói úgy döntöttek, hogy felhagynak a szerverrel, és saját játékot készítenek. Ha információink nem csalnak, ebbe jelentősen besegített egy gonosz DDos támadás. Szóval megalapították a “Darkness Games Studio”-t. Az elképzelésük nagyon eredeti 🙂 Képzeljétek, hogy egy apokaliptikus, sci-fi-horror játék van tervben. Nagyon nagy a lelkesedés, mert olyat akarnak készíteni, amihez foghatót még senki nem talált ki! És nem szabad alábecsülni egy olyan csapatot, akiknek nagyon jó ötleteik vannak, és kellő tapasztalat áll mögöttük a cél eléréséhez.

Egy kis elmélkedés Dafkidtől, a Darkness Games Stúdió egyik fejlesztőjétől arról, hogy milyen is volt HunZ fejlesztőnek lenni:

“Hát az érzés teljesen lenyűgöző volt, főleg az elején, mikor még nem is készültünk 10-20 playernél többre, és az első nap induláskor 150 online volt. A szerver, amit akkor béreltünk nem is bírta (Ez csak egy kis vps volt). Később már kénytelenek voltunk váltani egy teljesen új fizikai szerverre, ami már bírta a gyűrődést. Sajnos rengeteg hiba volt magában a program kódban, amit javítani kellett, de mivel mindenki a szabad idejében csinálta, nem tudtuk olyan gyorsan a munka mellett. Lassan jöttek a hackerek is, és muszáj volt arra is nagyon odafigyelni, (…) Elszállt a lelkesedés. Előtte már tavaly nyáron elkezdtünk fejben összerakni egy saját játékot. Erről egyelőre nem mondhatok többet, mint amit itt a facebook oldalon megtalálhattok. PvP rendszerű lesz. Abszolút nem lesz benne semmi hasonlóság a warZ-vel.” -mondta Dafkid.

Nem is lehetne jobb ajánlójegye a csapatnak, hiszen Dafkid azt is elmondta nekünk, hogy már a HunZ alatt is nagyon sok ember volt, aki szép szavakkal, valamint anyagilag is próbált segíteni, hogy tovább tudják csinálni a játékot.

 

Azt is elárulták nekünk, hogy nem egy szokványos túlélő játékról beszélhetünk az új IP kapcsán. PvP lesz, elég masszívan. Mind a két fél a darálóban találja magát. Csapat és klán versenyeket szeretnének, és gondolkoznak  az egyéni versenyeken. Így a komoly esport helytállása sem kérdéses. Ráadásul az új cím a CryEngine motorját fogja használni, így a szépség garantált lesz.

“CryEngine ketyeg majd a motorháztető alatt. Sok projekt fut egyszerre, de haladunk szépen.”

cocept

Szerencsére nem fejjel futnak a falnak, hiszen megvan a tervük, hogyan tudják elkészíteni álmuk játékát. Először el szeretnék készíteni a játék alapjait, promóciókat készíteni belőlük, amikkel megpróbálnak támogatókat szerezni a fejlesztéshez! Két fejlesztői videót is küldtek nekünk, amiben megnézhetjük, hogy is zajlott a fejlesztés menete a HunZ szerver és client részéről. Mindezt egyfajta fejlesztési hálóval demostrálva, az idő függvényében.

A stúdió egy kis baráti társaság, kilenc emberből áll (Amph, Andriskaaz, Dworen, Dafkid, Phazek, Neo, Bosch, Zsombor, FujiGama), úgyhogy szükségük van segítségre, így bárki jelentkezhet fejlesztőnek vagy támogatónak a facebook oldalukon! Tesztelőket egyelőre nem várnak, mivel még nagyon kezdeti fázisban járnak! Sok sikert kívánunk nekik a továbbiakban! Ha lesz valami friss hír a csapatról, újra jelentkezünk.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply