Battlefield Hardline – Miért is kerül a játék 60$-ba?

battlefield-hardline-leaked-trailer-reveals-multiplayer-modes-new-gadgets-bank-heists-more

A Battlefield Hardline bétája végeztével Steve Papoutsis, a játék producere,  egy twitteres kérdez-felelek keretein belül válaszolt a rajongók kérdéseire.

Aki játszott a Hardline bétájával az tudja, hogy a játék rengeteg bugtól szenvedett, amik kísértetiesen ismerősek voltak a Battlefield 4-ből, emellett egy csomó fegyver és kiegészítő is visszaköszönt az előző részből, így néhányunkban jogosan merült fel a kérdés, hogy miért fizetnének ki egy teljes játék árát, egy újra skinezett BF 4-ben, amiben még tank sincs. Ellenben a rendőröknek van RPG-jük. Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre, tweetekre kellett válaszolnia Steve Papoutsis-nak, amikből most szemezgetünk.

  “Ez miért egy különálló játék? Mitől különbözik annyira a BF4-től, hogy 60 dollárba kerüljön?”    

   “Új multiplayer módok, térképek, új járművek, új animációk, új hangok, zenék, új fejlődési rendszer, új játékmenet, modellek, fegyverek…”     

  Emellett az új fejlesztői gárda is szívét lelkét beleöli a játékba, ami lassan két éve készül.    

  Fejlődni fog még a grafika a második bétában és a teljes játékban? A bétában sem nézett ki rosszul, de azért nem volt szép.  

  Folyamatosan fejlődés alatt van a játék, a grafikával együtt.  

  Hogyan fog működni az eSport támogatás?  

   Egyelőre még csak egy pár dolgot próbáltunk ki eSport szinten, amiről hamarosan több infót kaptok. Részben attól is függ mennyire van rá igény.   

   “Miért is van a zsaruknál RPG?”    

“Bad boys 2-őt láttad? 🙂 Egyébként, a valóságban a rendőrök is hozzáférhetnek a katonai fegyverekhez”
Ezenkívül még rengeteg kérdést tettek fel Papoutsis-nek, aki néhol térített és állta is a sarat rendesen. A teljes Q&A tartalmát a hivatalos Battlelogon olvashatjátok.

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply